ტრენინგის მეშვიდე დღის რეფლექსია
დავამთავრეთ მოსწავლის ნამუშევრების პრეზენტაციაზე მუშაობა, გავეცანით რუბრიკას პრეზენტაციის შესახებ, გავუკეთეთ მოდიფიცირება, ვიმუშავეთ შეფასების სქემებზე, გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია და გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტი, ინდივიდიალური განსხვავებები სწავლის დროს აღქმის სტილზე, შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების შესახებ.
მომეწონა შენი პროექტი,რადგან წარმოდგენილია გამორჩეული ისტორიული პიროვნებების ცხოვრება და მოღვაწეობა და მათი როლი საქართველოს განვითარების საქმეში
ОтветитьУдалитьქალბატონო ლია,პრეზენტაციის სათაურიდანვე მოვიხიბლე,რადგან წარსულის ხსოვნა და პატივისცემა ჩვენი აწმყოს კეთილდღეობისა და გარანტირებული მომავლის პირდაპირპროპორციულია. პროექტის მიზნები აქტუალური და თანამედროვეა,ეხმაურება დღევანდელ სტანდარტებს. მომეწონა მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვებიც. ვფიქრობ,ყველა ისტორიკოსსა და ფილოლოგს წაადგება თქვენი პრეზენტაცია
ОтветитьУдалить