დავამთავრეთ მოსწავლის ნამუშევრების პრეზენტაციაზე მუშაობა, გავეცანით რუბრიკას პრეზენტაციის შესახებ, გავუკეთეთ მოდიფიცირება, ვიმუშავეთ შეფასების სქემებზე, გავიხსენეთ ბლუმის ტაქსონომია და გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტი, ინდივიდიალური განსხვავებები სწავლის დროს აღქმის სტილზე, შევავსეთ კითხვარი დიფერენცირებული სწავლების შესახებ.
მომწონს თვენი პროექტი,რადგან წარმოდგენილი საკითხი პასუხობს დღევანდელობის აქტუალურ თემას,გაშუქებულია მე-12-მე-14 საუკუნეების საქართველოს ეკონომიური მდგომარეობა,მომწონს გამოყენებული აქტივობები.
ОтветитьУдалитьდავათვალიერე შენი პორტფოლიო.ვფიქრობ რომ ყველაფერი სრულყოფილად გაქვს გაკეთებული.მომეწონა ბუკლეტის ნიმუში.ყოჩაღ.
ОтветитьУдалитьლია თქვენი პორთფოლიო დავათვალიერე. მომწონს თქვენი პროექტი ,რომელიც აქტუალურია.გისურვებ წარმატებებს.
ОтветитьУдалитьპროექტის თემა მუდმივად აქტუალური და აუცილებლად სასიცოცხლოა,რადგან წარსულის ხსოვნა და პატივისცემა გარანტიაა ჩვენი აწმყოსი და უკეთესი მომავლისა. მიხარია რომ თქვენი მოსწავლეები ასე ახლოს ეხებიან ჩვენს ისტორიას და თქვენი პროფესიონალიზმით უკეთეს ქართველებად და ადამიანებად ყალიბდებიან. პროექტის ყველა მასალა უხვია და საინტერესო,ვფიქრობ მაღალ შეფასებას დაიმსახურებთ
ОтветитьУдалитьგავეცანი ლია ჯამასპიშვილის პროექტს:- გვახსოვდეს წარსული.პროექტი არის საინტერესო
ОтветитьУдалить, წარმოდგენილია დავით აღმაშენებლის და გიორგი ბრწყინვალეს სოც.ეკონომიკური მდგომარეობა. საინტერესო იყო პრეზენტაცია, გამოყენებული აქტივობები, ლიას წარმატებებს ვუსურვებ.